Ілюстрація від pikisuperstar з ресурсу freepik.com



Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів:

Початкова школа
(завантажити документ)
РІВНІ навчальних досягненьБалиВимоги до знань, умінь і навичок учня
Початковий1Володіє знаннями у формі окремих фактів, елементарних уявлень
2Відтворює незначну частину навчального матеріалу.
Володіє окремими видами умінь на рівні копіювання зразка виконання певної навчальної дії
3Відтворює незначну частину навчального матеріалу.
Виконує елементарні завдання за допомоги вчителя, потребуючи їх детального кількаразового пояснення
Середній4Відтворює частину навчального матеріалу у формі понять з допомогою вчителя.
Повторює за зразком певну операцію, дію
5Відтворює основний навчальний матеріал з допомогою вчителя. Дає визначення понять із помилками та неточностями дати
6Відповідає у засвоєній послідовності, виконує дії за зразком. Працює самостійно зі значною допомогою вчителя
Достатній7Оперує поняттями, відтворює їх зміст.
Уміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок.
Контролює власні навчальні дії частково
8Розпізнає об’єкти, визначені засвоєними ним поняттями.
Відтворює під час відповіді засвоєний зміст в іншій послідовності, не змінюючи логічних зв’язків.
Володіє вміннями на рівні застосування способу діяльності за аналогією.
Виконує самостійні роботи з незначною допомогою вчителя. Відповідає логічно з окремими неточностями
9Оперує вивченим матеріалом добре.
Застосовує знання в стандартних ситуаціях.
Уміє виконувати окремі етапи розв’язання проблеми у співробітництві з учителем (частково — пошукова діяльність)
Високий10Володіє системою понять у межах, визначених навчальними програмами.
Встановлює як внутрішньо-понятійні, так і міжпонятійні зв’язки. Розпізнає об’єкти відповідно до засвоєних ним понять різного рівня узагальнення.
Аргументує відповідь новими прикладами
11Має гнучкі знання в межах вимог навчальних програм.
Застосовує способи діяльності за аналогією і в нових ситуаціях
12Має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях.
Виконує самостійні роботи за опосередкованого керівництва.
Виконує творчі завдання
(за критеріями наказу МОНмолодьспорт №329 від 13.04.11)
Основна і старша школа
(завантажити документ)
РІВНІ навчальних досягненьБали Вимоги до знань, умінь і навичок учня
Початковий1Розрізняє об’єкти вивчення
2Відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об’єкт вивчення
3Відтворює частину навчального матеріалу.
Виконує елементарні завдання з допомогою вчителя
Середній4Відтворює основний навчальний матеріал з допомогою вчителя. Повторює за зразком певну операцію, дію
5Відтворює основний навчальний матеріал. Дає визначення понять, формулює правило з помилками й неточностями.
6Виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідає правильно, але недостатньо осмислено. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.
Достатній7Відтворює навчальний матеріал правильно.
Знає основні теорії та факти.
Вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок.
Контролює власні навчальні дії частково
8Має достатні знання.
Застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях.
Намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки та залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність.
Відповідає логічно, допускаючи неточності
9Володіє вивченим матеріалом добре. Застосовує знання у стандартних ситуаціях. Уміє аналізувати й систематизувати інформацію. Використовує загальновідомі докази із самостійною та правильною аргументацією
Високий10Має повні, глибокі знання, використовує їх у практичній діяльності. Робить висновки, узагальнення
11Має гнучкі знання в межах вимог навчальних програм. Використовує знання аргументовано у різних ситуаціях. Уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв’язувати проблеми
12Має системні, міцні знання в обсязі та у межах вимог навчальних програм. Використовує знання у стандартних та нестандартних ситуаціях усвідомлено. Аналізує, оцінює, узагальнює опанований матеріал самостійно. Користується джерелами інформації та приймає рішення самостійно
(за критеріями наказу МОНмолодьспорт №329 від 13.04.11)

Система оцінювання здобувачів освіти в Руденківському ліцеї


Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Ілюстрації з ресурсу www.flaticon.com