Структура та органи управління Руденківського ліцею
Завантажити
Система управління Руденківського ліцею Новосанжарської селищної ради Полтавського району Полтавської області
відповідає ст. 24 Закону України «Про освіту» № 2145-VIII від 05.09.2017 та Статуту закладу освіти (затверджено
рішенням Новосанжарської селищної ради від 26.11.2021 № 22).
Управління Руденківським ліцеєм в межах повноважень, визначених законами та установчими документами закладу,
здійснюють:
1) засновник: Засновником Руденківського ліцею є Новосанжарська селищна рада Полтавського району Полтавської
області. Заклад підпорядкований відділу освіти Новосанжарської селищної ради. Власник або уповноважений ним
орган здійснює фінансування, затверджує кошторис та приймає фінансовий звіт закладу освіти, забезпечує контроль
за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти, контроль за дотриманням установчих та нормативних
документів, забезпечує утримання та розвиток матеріально-технічної бази закладу освіти на рівні, достатньому для
виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов;
2) керівник закладу освіти: директор Руденківського ліцею – Дігтяр Андрій Васильович. Керівник закладу освіти
здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу
діяльність закладу. Повноваження та відповідальність керівника закладу освіти визначаються законом та
установчими документами закладу освіти;
3) постійно діючий дорадчий колегіальний орган управління закладу освіти: педагогічна рада, повноваження
якої визначаються Законом і Статутом закладу освіти. Керівник закладу є головою педагогічної ради – постійно
діючого колегіального органу управління закладом;
4) колегіальний орган громадського самоврядування: Рада школи. Основними завданнями ради закладу освіти є
підвищення ефективності освітнього процесу у взаємодії з сім’єю, громадськістю, державними та приватними
інституціями, визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку закладу освіти та сприяння
організаційно-педагогічному забезпеченню освітнього процесу, зміцнення партнерських зв’язків та підтримка
громадських ініціатив щодо вдосконалення організації освітньої діяльності закладу;
5) вищим органом громадського самоврядування закладу освіти є загальні збори колективу, що скликаються не
менше одного разу на рік. На загальних зборах заслуховується звіт директора про здійснення керівництва закладом
та його філіями, розглядають питання освітньої діяльності, методичної та фінансово-господарської діяльності. У
період між загальними зборами діє рада закладу;
6) органи самоврядування здобувачів освіти: учнівське самоврядування;
7) інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти: профспілковий
комітет, батьківський комітет, професійні педагогічні спільноти (постійно-діючі та тимчасові), положення про які
затверджено педагогічною радою та наказом по закладу освіти.